fredag 9 september 2011

Slötur och spontan svettorunda i Rudan

Det blev en tur i Rudan idag, planerna var en lugn tur då min 9-åriga systerson skulle med, även Martin, Micke och syrrans kille Herrman var med, vi körde en slörunda men jag lyckades ända dra på mig en framhjulspunka, i med ny slang, på med däck och pumpa fffsshhhh lät det -hål i nya slangen! Bara ta bort och fram med lagningslapparna, fördelen med pausen var ju att dom andra hann vila upp sig lite :-) och det blev nån bild där.
Jag började slörundan med tre gånger uppför startbacken och avslutade med tre gånger uppför..

När vi stog redo att ge oss vid parkeringen så kom utmaningen och det urartade till en snabb svettotur.
Syrrans kille hade svårt att tro att jag och brorsan körde banan på 22 minuter (i regn) förut så det blev till att visa vart skåpet skall stå! 17m 53s.

Nu är jag hemma hos Martin och väntar på mat och dricker öl!

Herrman på bakhjulet

Emils premiärtur i skogen!

Martin

Jag lagar punka

17,53! se så glad jag är.

Kall öl och jag är ännu gladare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar