fredag 16 september 2011

Träningsvärk och pirr i magen

Nu börjar det bli dags att sova, ligger i sängen och skriver detta. Sova är svårt när man vet allt man måste göra imorgon, äta gröt, tvätta cykel efter det tvätta mig själv och raka mig, tror skägget kan kosta mig viktiga sekunder ;-) Äta lite igen och ge sig iväg mot tävlingen.

Igår var jag och Micke ute och körde en sväng, Hammarbybacken går på mellanklinga men det går långsammare och med högre energiförbrukning, inte optimalt alltså..
Startnr 1046 o 1044 har vi, etta och tvåa i vår klass? Kanske inte med den träningsvärk jag har..

Målet för morgondagen är 1:04, klarar jag det har jag vunnit i mitt huvud oavsett placering på tavlan. Men hoppas ska man göra.

Bilderna nedan är från turen igår.
Hammarbybacken åt rätt håll, nedför.

Micke i leran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar