söndag 10 juni 2012

Lida Loop 2012

Denna dag spenderades ute i Lida, där Lida Loop kördes idag, en del av långloppscupen.

Annika och Jenna är på värmdö, så jag fick ta fyrhjulingen, vh-tungelsta-slingerbulten-framme.

Väl på plats så insåg jag att mina händer var söndervibrerade av fyrhjulingen så än var det ingen mening att ta fram kameran, när jag tog av hjälmen så sa speakern att det inte gick så bra för Bleckur, 2:30 efter vid varvning, men jag fortsatte hejja på honom. Det är ju trots allt två loopar kvar.

Gick omkring på området och tycker nog att det var lite sämre än vad det brukar vara, knappt några montrar. Det var nog ganska mycket mindre folk än förra året också.

Men jag hittade hamburgerstället och en kaffe så jag blev glad, men efter denna burgare kännde jag att nåt saknades, men vad?

Om ni inte listat ut det redan så var det ju fika som fattades, jag gick igenom utbudet av fika och såg nåt jag kände igen men aldrig ätit. Låt mig gissa att detta är den omtalade Falska toscakakan.
Nu hade jag fyllt mina energidepåer och var redo att titta på cykling igen, det började gå bra för bleckan nu, kört in ordentligt med tid.

Nu kommer lite bilder från startområdet.




























Team Kalas tre musketörer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar