fredag 8 juni 2012

Man skulle haft twitter.

Twitter skulle vara bra just vid dessa tillfällen man vill förmedla något, men som inte passar på bloggen. Nu måste jag skriva massa skit för att få det till ett blogginlägg.

Hade jag haft twitter hade jag bara skrivit: Imorgon ska jag och herrman köra sörmlandsleden till nynäs.

Nu måste jag skriva att jag vänt på kedjan på cykeln, se om växlandet kommer gå bättre, även justerat dessa lite.
Jag justerade klossarna på skorna så knäna rör sig lite mer naturligt.

Inför morgondagen så har jag förberett mellanmål i form av mackor med ost, skinka och spenat. Kaffebryggaren är också laddad. Elektrolytet är fyllt i flaskan och kamelen är tankad med vatten. Jag är redo!

Vi kommer köra etapp 5:1 5:2 5:3 och avsluta med god lunch och öl i nynäs.

Jag har även anmält mig, Micke och Herrman till HHXC under elitlaget otb-mtb.

Som sagt hade jag haft twitter så hade ni sluppit läsa allt detta. Men för att ha både blogg och twitter så måste man vara jävligt elit, och jag har en bit kvar.

Hej då mina fans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar