söndag 6 april 2014

Två varv i Rudan

Jag Micke och Martin träffades nere vid parkeringen vid Rudan, vi höll ganska lågt tempo då vi alla är i rätt kass form med tanke på att vår första tävling är om två veckor. 


Micke var lite hardcore och körde i kortbrallor, jag hade vintertights med shorts utanpå.


Micke fick testa min hoj en sväng, tungrullad raket.


Framme vid ängen så låg ett träd, det ville jag cykla på. Första försöken på mickes cykel gick sådär, när jag fått lite väl många genomslag på fälgen så bytte jag till min cykel, efter ganska många försök lyckades jag, sen att jag slog i bakväxlen ett par gånger så den har börjat strula.. Det var det värt.




Martin on the backwheel


När vi hade cyklat klart så drog vi hem till mig för en kopp kaffe, dom tog bilen och jag cyklade, cykelturen hem känndes i benen,. Men först var Micke tvungen att showa med sin nya portywasher


Den fungerade väldigt bra tycker jag, Mickes show fick Martin att köpa en likadan tror jag.
Perfekt att kunna spola av cykeln innan man slänger in den i bilen.


Sen gick vi på en promenad till sjön, måste bara ta med en bild på min lilla tjej, det börjar ordna upp sig nu :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar