lördag 8 mars 2014

2014-03-08 Vårcykling på sörmlandsleden

Jag och Micke var ute på den första riktiga vårcyklingen, solen skiner, det var hyfsat skönt i luften och stigarna var rätt torra, det här var exakt en månad sedan. 


Micke hade med finkameran också, men ingen bild har man fått se än. 


Härligt med en bild där personen kisar på bilden, då vet man att det går åt rätt håll.


Det gick rätt bra denna tur, vi cyklade svartbäcken - alby, vi avbröt för att min rygg började göra ont.

Men håll med om att det är en sjuukt snygg utsikt ;-)


Uppe på berget vid gudö, nerfarten gick snabbt för Micke, hans snabbaste nedförsåkning där.


Mannen utan hjälmskärm.



Det hela avslutades med en pizza där jag var stammis en gång i tiden, sen flyttade jag till vendelsö då köpte pizzabagaren pizzerian i vendelsö så jag tror att jag följer efter mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar