fredag 9 maj 2014

Kvällsrunda till Hellas

Både middag och ett glas vin till middagen var avklarat, Jenna hade lagt sig och jag var cykelsugen. 

Solen på väg ner och jag hade inte siktet inställt på nåt speciellt mål.


Trampade mig över kyrkogården vid skrubba, inga zombies påträffade.
Trampade mig vidare mot vad jag hoppades skulle bli flaten till slut, men jag hade fel. 
Efter en liten utförslöpa så stog jag nere i en vik tillhörande sjön drevan.


Men jag fick syn på en bever så jag stog och spanade ett tag på denna, jäkel att plaska med svansen när hen skulle dyka ner under ytan. 


Jag såg även denna döing, men han fick ingen plats på närliggande kyrkogården, istället fick hans öde bli att bli uppkäkad av läskiga undervattens kryp, jag försökte googla nån läskig bild, men jag blev rädd av alla undervattens spindlar som härjar där nere. 


Men till slut hörde jag nåt konstigt ljud i skogen och blev livrädd, nu var det rätt mörkt också.
Trampade vidare till Hellasgården där jag vände, tur att jag hade med min lampa på denna tur.

Trampade Gudöbroleden hem, där såg jag en elg och en bebiselg, fick en bild på elgen.

-Jepp! Den finns där, use your imagination.


När jag kom hem så blev det ett glas vin till och sen slockande jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar